10 فرمان بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار اینترنتی و افزایش ترافیک سایت

///10 فرمان بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار اینترنتی و افزایش ترافیک سایت

10 فرمان بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار اینترنتی و افزایش ترافیک سایت

بازاریابی محتوا آسان است و برای رشد کسب و کار اینترنتی لازم است تا موجب افزایش ترافیک سایت و افزایش فروش شود.

سلام ، من سید احمد غلامی هستم . می خواهم از بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار اینترنتی بگویم. تا بتوانید به افزایش فروش و ترافیک سایت خودتان برسید.

در کسب و کار اینترنتی شما = همان فروشگاه اینترنتی شما = یعنی سایت شما

3 نوع محتوا در سایت و شبکه های اجتماعی خود قرار دهید.

محتوای آموزشی:

در هر زمینه ای که فعالیت می کنید ، از فروش کالای فیزیکی و دانلودی تا فروش خدمات حتما دارای تجربه هستید. نکاتی را می شناسید . آنچه یاد گرفته اید را به دیگران بگویید. این کار اسمش آموزش است. یک دسته بندی به نام آموزش بسازید . و در فهرست سایت خودتان لینک این موضوعات را قرار دهید. تا بازاریابی محتوا ی آموزشی به رشد کسب و کار اینترنتی و افزایش فروش و افزایش ترافیک سایت شما کمک کند.

محتوای برندسازی:

خودتان را معرفی کنید. تیمتان را معرفی کنید. درباره برند خود صحبت کنید. با بیان تجربه ، نمایش مدارک و گواهینامه کسب شده ، مجوز صادر شده ، برند خودتان را معرفی کنید.

محتوای فروشی شما:

محصولات شما محتوای فروشی شماست. افراد نام محصولی که شما می فروشید را در اینترنت جستجو می کنند. نام کامل و فارسی و انگلیسی محصول و عکس محصول خود را با شجاعت در سایت خودتان قرار دهید.

10 فرمان بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار اینترنتی

دربازاریابی محتوا ، یک محصول رایگان قرار دهید!

برای رشد کسب و کار اینترنتی خودتان ، اعتماد سازی کنید. یک محصول خود را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید. نام بازاریابی ویروسی به گوشتان خورده؟ این نوع بازاریابی قسمتی از بازاریابی محتوا است. اگر می توانید محتوای خودتان را کتاب کنید . این محتوا می تواند ، آموزش کار با یک محصول باشد. یامعرفی انواع مختلفی از یک محصول که همه یک کار را انجام می دهند. کتابی درباره تجربه کار با برخی محصولات بنویسید. محصول شما می تواند یک بازه زمانی مشاوره رایگان نیز باشد.

محتوا را در شبکه اجتماعی مختلف منتشر کنید!

یکی از سه نوع محتوای: آموزشی ، برندسازی ، فروشی را در شبکه اجتماعی اشتراک گزاری نمایید. مثلا اگر آموزش کار با یک محصول را در سایت خودتان قرار داده اید. آن را فقط در یک شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام انجام دهید. هرگز یک محتوا با یک عنوان و یک عکس ثابت را در چندین شبکه اجتماعی منتشر نکنید. می توانید از خوانندگانتان بخواهید برای شما بازاریابی محتوا انجام دهند.

برای ایجاد رابطه با مشتری بالقوه آماده باشید!

چک لیست الزامات یک کسب و کار اینترنتی را بررسی کنید. راه ارتباطی تلفن و ایمیل ، دریافت مشخصات نام و ایمیل کاربران مشتاق به ادامه رابطه ، برنامه ای برای فروش و شروع رابطه مثل ساعت کاری ، بررسی درست کارکردن درگاه پرداخت و صحیح بودن لینک محصولات و توضیحات

عنوان محتوای خود را در اینترنت جستجو کنید!

یک عنوان مناسب از متن محتوای خودتان انتخاب کنید. در موتور جستجو آن را جستجو کنید. عنوان خود را با عنوان های لیست شده مقایسه کنید. عنوان شما بهتر است یا عنوان های دیگر ؟ می توانید ترکیبی از عنوان خود را با لیست نتایج تصور کنید.

محتوای مشابه در سایت رقیبان خود را پیگیری نمایید!

موضوع سایت شما ، موضوع کسب و کار شماست. در موتور جستجو موضوع کسب و کارتان را جستجو کنید. عنوان محتوایی که می خواهید درباره آن بنویسید را در کادر جستجوی رقیبانتان جستجو کنید. آن ها چه عنوانی برای محتوای خودشان انتخاب کرده اند. محتوای آن ها که مرتبط با محتوایی است که می خواهید در سایت بنویسید را بخوانید. آن را برای خودتان نقد کنید. چه جملاتی اضافه است. چه حرف هایی زده نشده است؟ از خوبی آن محتوا برای خود درس بگیرید. اشتباه آن ها را انجام ندهید.

محتوای خود را برای موتور جستجو سئو نمایید!

اگر نمی دانید سئو چیست نترسید برای شما می گویم. سئو SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. محتوایی که می نویسید باید سئو باشد یعنی چه؟ یعنی عنوان و متن بیانگر یکدیگر باشند. تصور کنید عنوان شما 12 کلمه است. برخی از این 12 کلمه ، کلمه کلیدی محتوای شما هستند. اگر از شما بپرسند محتوای شما درباره چیست ، باید بتوانید چندین کلمه که در عنوان آمده را جواب دهید. این کلمات باید در متن شما به طور منطقی پراکنده باشند. ابتدا ، وسط ، انتها . باید از تگ H برای جلب توجه به این کلمات در متن استفاده نمایید. اگر حس می کنید سئو چیز ساده ای است ، درست فکر کرده اید. اگر می خواهید آن را عملی یاد بگیرید ، به اینجا بروید .

محتوای خود را پس از انتشار بخوانید و زنده نگه دارید!

حتما ، محتوای خود را یک بار بخوانید.مبادا غلط املایی و نگارشی داشته باشید. پس از انتشار در صورتی که مطلبی به ذهنتان رسید ، چه یک روز بعد چه یک ماه ، آن را به محتوای خود بیافزایید. برای کارا بودن بازاریابی محتوا ، اجازه دهید کاربرانتان نظر بدهند. سریعا به نظرات پاسخ دهید.

برای اثرگذاری بازاریابی محتوا ،نوشته خود را جذاب کنید!

از فونت مناسب استفاده کنید. برای عنوان ها از تگ h1,h2,…h6 استفاده کنید. از رنگ برای برخی عنوان ها یا عبارت ها استفاده کنید. عکس مرتبط و بهینه شده قرار دهید. در نوشته خود فیلم ، پاورپوینت یا صدا نیز قرار دهید. می توانید این فیلم ها را در شبکه اجتماعی مثل آپارات قرار دهید. در این شبکه اجتماعی یک کانال بسازید. و فیلم های خود را در آن بارگزاری نمایید. و کد نمایش هر فیلم را در پست های مورد نظر قرار دهید.

از لینک سازی در بازاریابی محتوا استفاده کنید!

وقتی درباره موضوعی (آموزشی ، برند ، محصول) می نویسید ، آن را به نوشته های قبلی لینک نمایید. وقتی شما این کار را انجام می دهید خواننده پس از خواندن پست ، می تواند ساده تر راه خود را ادامه دهد. با این کار اگر او سوالی یا مشکلی درباره توضیحات و آموزش شما داشته باشد می تواند سریع تر آن را بفهمد. این نوع لینک سازی قسمتی از سئو یعنی بهینه سازی محتوا برای موتور جستجو نیز می باشد.

در بازاریابی محتوا ، متن های طولانی ننویسید!

مردم کمتر می خوانند. کمتر خواندن و بیشتر فهمیدن عادت مردم شده است. وقتی کاربر به صفحه ای وارد می شود ، یک بار چشم او متن را اسکن می کند. اگر تیترهای مختلف ، گویا باشد خواننده را نگه می دارد! چگونه؟ خواننده شما اگر حرفه ای باشد ، با خواندن تیترها از نوشته شما استفاده می برد. اگر تازه کار باشد ، برای فهمیدن توضیح هر تیتر را می خواند. تیترهای مناسب به انتقال بهتر مطلب کمک می کنند. جملات را کوتاه و ساده کنید. یک جمله را با یک فعل خیلی طولانی نکنید.

بازاریابی محتوا چیست ؟ چگونه بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

هیچ گاه دست از بازاریابی محتوا برندارید. راه خود را ادامه دهید. استقامت خود را حفظ کنید. یادگیری یادتان نرود.

مهر ۱۷ام, ۱۳۹۶|دسته بندی ها: آموزش, بازاریابی اینترنتی|برچسب ها: , |بدون نظر

پیام بگذارید