هدف سئو چیست؟ چرا بهینه سازی سایت انجام دهیم؟ آموزش سئو

///هدف سئو چیست؟ چرا بهینه سازی سایت انجام دهیم؟ آموزش سئو

هدف سئو چیست؟ چرا بهینه سازی سایت انجام دهیم؟ آموزش سئو

هدف سئو چیست و چرا باید بهینه سازی سایت انجام دهیم؟ آموزش سئو

اگر بالاخره پذیرفته اید که سئو را به میان خودتان بیاورید. به او نگاهی بیاندازید و سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نمایید ، بپرسید چرا و خوب که چی؟

شاید اگر هدف سئو را متوجه شوید ، علاقه شدیدی به آن پیدا کنید.

چرا بایدبهینه سازی سایت انجام دهیم؟

زیرا:

رتبه شما در صفحه نتیجه های گوگل بالا می رود.

تعداد بازدید سایت شما بالا می رود.

برندسازی صورت می گیرد.

ترافیک سایت شما افزایش می یابد.

فروش سایت شما افزایش می یابد.

بسیار خوب اگر برای آموزش سئو مشتاق شدید به این سوالات جواب دهید:

آیا می خواهید در صفحه اول گوگل دیده شوید؟

آیا می خواهید مردم بیشتری از سایت شما بازدید کنند؟

آیا می خواهید شما و شرکت شما را بشناسند؟

آیا می خواهید صفحات سایت شما بیشتر دیده شوند؟ مردم بیشتر وقتشان در صفحات سایت شما بگذرانند؟

آیا تصور می کنید برای افزایش فروش سایت خودتان آماده هستید؟

اگر یکی از جواب سوالات بالا بله است ، پیشنهاد می کنم به خواندن ادامه دهید. و اگر همه جواب هایتان بله باشد ، از اینجا به بعد هدف سئو چیست؟ چرا بهینه سازی سایت انجام دهیم؟ را در فروشگاه وردپرس آفتاب چند بار بخوانید.

(Organic SEO) سئو ارگانیک چیست؟ چرا از سئو پولی استفاده نکنیم؟

(On Page SEO) سئو (داخلی) در صفحه چیست؟

(Off Page SEO) سئو خارج از صفحه چیست؟

(White Hat) سئوی کلاه سفید چیست؟ چرا سمتش برویم؟

(Black Hat) سئوی کلاه سیاه چیست؟ چرا سمتش نرویم؟

 

سئو (داخلی) در صفحه چیست؟

باید در سه دسته بهینه سازی سایت انجام دهید:

بهینه سازی محتوای سایت:

کیفیت محتوای خودتان را بالا ببرید.

درباره کلمه کلیدی پژوهش انجام دهید.

روی کلمات کلیدی مشخص در محتوا تمرکز کنید.

محتوای جدید تولید کنید و هیچگاه کپی نکنید.

محتوای شما پاسخ به سوالات خوانندگان باشد.

محتوای شما خیلی کم و بی ارزش و پر از کلمه کلیدی نباشد.

بهینه سازی ساختار سایت :

خزنده ها بتوانند راحت در سایت شما بگردند.

سایت شما برای موبایل آماده و بهینه باشد.

از محتوای تکراری (از نظر فنی) جلوگیری کنید.

سرعت بارگزاری سایت بالا باشد.

لینک ها در سایتتان بهینه شده باشند.

از گواهی امنیتی ssl و پروتکل امنیتی HTTPs استفاده کنید.

استفاده درست از Cloacking یا زیاده روی نکردن از تکنیک نمایش متفاوت محتوا به موتور جستجو و خواننده.

از کدهای HTML برای سئو استفاده کنید:

عنوان ها مناسب و مرتبط با محتوا باشند. کوتاه و موثر باشند.

توضیحات دارای جملات طولانی نباشد. کلمه کلیدی به طور معقول و مناسب در متن پراکنده باشد. ارزشمند باشد.

ساختار سایت بهینه سازی شده باشد. منو و هدر و فوتر دسترسی به محتوای موردنظر خواننده و محتوای مرتبط را فراهم نماید.

از قرار دادن کلمه کلیدی به طور مصنوعی پرهیز کنید. در موضوع ، برچسب ها و …

دوری از استفاده  Html به صورت مخفی در  متن همرنگ با رنگ بکگراند، تنظیم اندازه فونت صفر، پنهان کردن متن در تصویر، به کارگیری CSS برای متن بیرون کادر صفحه نمایش

(Off Page SEO) سئو خارج از صفحه چیست؟

 

در سایت خودتان اعتبار ایجاد کنید:

در سایت خودتان نفوذ و قدرت ایجاد کنید.

جذابیت داشته باشید. مردم پس از آمدن به سایت شما می مانند و جستجو می کنند و از صفحه به صفحه دیگر می روند؟ یا سریع به موتور جستجو بر می گردند و نتیجه دیگری را امتحان می کنند ، چون چیزی که دنبالش بودند در محتوای سایت شما نیست. مردم در سایت های جذاب می مانند. جذابیت یک مساله نسبی است.

سابقه خوبی برای خود بسازید. سایت شما در چه موضوعی فعالیت می کرده. تغییر کرده ؟ خوب همه چیز تغییر می کند ، اما این تغییر ناگهانی و تغییر به یک موضوع متفاوت با سابقه شما است؟ این تغییر خوب نیست.

حریم خصوصی کاربران خودتان را حفظ کنید. ایمیل کاربران را نفروشید و به دیگران ندهید. عکس و پروفایل آن ها را به دلخواه خودشان نمایش دهید و یا ندهید.

نمایش تبلیغات در سایت شما یک نکته منفی است. تبلیغ گرفتن از سایت های دیگر ، موجب پایین آمدن ارزش سایت شما می شود.

لینک ها را بهینه سازی کنید:

کیفیت لینک های خود را بالا ببرید. مرتبط با سایت خودتان لینک بدهید و بگیرید.از سایت های بزرگ و با نفوذ لینک بگیرید.

روی متن لینک های خود تمرکز کنید. کلمه کلیدی که کسب و کار شما را توصیف می کند در انواع لینک ها وجود داشته باشند.

تعداد لینک های با ارزش خود را افزایش دهید. ممکن است ارزش ۱۰۰۰ لینک کمتر از همین تعداد لینک باشد ، آن هم به خاطر ارزش لینک ها.

برای لینک سازی پول ندهید. باید دیگران شما را به خاطر ارزش و کیفیت محتوای شما لینک کنند . نه به خاطر پول شما .

از لینک های اسپم به خود استفاده نکنید. تعداد زیادی لینک که به شما اشاره می کنند ، اما محتوای سایت آن ها مرتبط با موضوع سایت شما نیست.

شخصی سازی کنید:

سالها پیش ، هر کسی در هر کجا وقتی برای یک عبارت جستجو می کرد ، همان نتیجه ای را می دید که شما برای آن عبارت در صفحه موتور جستجو می دیدید. اما حالا قضیه فرق دارد:

سایت خودتان را برای مردم کشور خودتان سئو کنید. اگر سایت شما مرتبط با یک کشور خاص نیست ، شانس خود را برای نمایش بالاتر در موتور جستجو کمتر می کنید.

سایت خودتان را برای محله خودتان شخصی سازی کنید. حالا جستجو محدود به سایت های یک کشور نیست. از یک محله به محله دیگر نتیجه لیست جستجو متفاوت است. مطمئن شوید که سایت شما با شهرتان و محله تان شخصی سازی شده باشد.

در تاریخچه شخصی یک کاربر قرار بگیرید. این روزها موتورهای جستجوی گوگل و بینگ ، تاریخچه جستجوی کاربران را در نظر می گیرند. اگر محتوای شما بتواند یک تجربه عالی برای کاربر فراهم نماید، دوباره و دوباره به شما سر می زند. وقتی اولین حضور کاربر در سایت شما به ماندن در صفحه شما و بازگشت های بعدی تبدیل شود شما در تاریخچه جستجوی کاربر قرار گرفته اید. کاربر تبدیل به بازدیدکننده وفادار به برند شما می شود. آن ها ممکن است با گذشت زمان ، نام برند شما را جستجو کنند. اگر آن ها شما را به دیگران پیشنهاد دهند که خیلی عالی است، این کار با یک لایک ساده یا انتشار در گوگل پلاس یا توئیتر نیز می تواند باشد . تا نشان دهد شما موثر هستید.

اجتماعی باشید.

برای خودتان شهرت اجتماعی داشته باشید. کاری کنید که در شبکه های اجتماعی برای افراد در حوزه کسب و کار خودتان شناخته شوید. برای این کار باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. حضور شما باید موثر ، آموزنده و پایدار باشد.

برای سایت خودتان سهام اجتماعی بسازید. مثل لینک ها ، داشتن سهام اجتماعی با کیفیت بهترین چیز است. اشتراک گذاری زیاد در شبکه های اجتماعی هنوز هم مفید است. بهترین چیزها زمانی اتفاق می افتند که مردم بیشتری سایت یا برند شما را ببینند. حتما در شبکه های اجتماعی سهام داشته باشید، چگونه؟ یک حساب توئیتر داشته باشید ، یک صفحه تجاری فیس بوک یا یک صفحه گوگل پلاس داشته باشید . اگر غیر از این باشد شما شانس خود را برای داشتن سهام اجتماعی از دست می دهید.

(White Hat) سئو کلاه سفید چیست؟ چرا آموزش سئو کلاه سفید ؟

سئو کلاه سفید ، در بهینه سازی سایت برای موتور جستجو ، یعنی استفاده از استراتژی ها ، تکنیک ها و تاکتیک های بهینه سازی که روی بازدیدکننده انسانی تمرکز می کند و نه اینکه بهینه سازی را برای موتور جستجو انجام دهد. و این شامل رعایت کامل سیاست ها و قوانین موتور جستجو نیز است.

تکنیک های سئو کلاه سفید:

۱- کیفیت محتوا بالاست و محتوا ارزشمند است. تصور کنید برای جستجوی عبارتی ، سراغ موتور جستجوی مورد علاقه تان می روید. از بین لیست نتایج موتور جستجو روی اولین سایت کلیک می کنید. اولین سایت دارای یک پست و صفحه درباره عبارتی که جستجو کرده اید است. اولین سایت فقط ۳ پاراگراف توضیحات دارد. از این صفحه به موتور جستجو بر می گردید. وارد دومین سایت می شوید. دومین سایت دارای ۳۰ پست و صفحه درباره عبارت شماست. هر صفحه توضیحات مناسب و با حجم مناسبی دارد. در بین صفحات و پست ها جابجا می شوید. گوگل مدت زمان حضور شما در سایت را می فهمد. دلیل برنگشتن به لیست نتایج جستجو را حدس می زند. تشخیص می دهد که شما در سایت دوم لینک ها را دنبال می کنید و به خواندن ادامه می دهید.

۲- استفاده از نشانه گذاری ساختاری و جداسازی محتوا از ظاهر. نشانه گذاری محتوا به موتورهای جستجو کمک می کند ، صفحه سایت شما را بفهمند که این چیز خوبی است. استفاده از المان عنوان ضروری است تا موتورهای جستجو ارزش و تمرکز محتوای شما را وزن کنند. استفاده از CSS برای جدا سازی المان های طراحی از محتوا می تواند حجم کدهای شما را کمتر کند . و کار موتورهای جستجو را برای چیزی که دنبالش هستند راحت تر کند.

۳- عنوان ها و متاداده. ارائه صفحات با عنوان ها و متا داده مناسب ، ضروری است. در گذشته از المان های متای کلمه کلیدی و متای توضیحات سوء استفاده می شد . که موجب شده موتورهای جستجو کمتر به آن ها اهمیت بدهند. اما اگر از آن ها درست استفاده کنید هنوز هم می توانند مهم باشند. عنوان یک پست هنوز هم وزن و ارزش زیادی دارد. مطمئن شوید که عنوان انتخابی برای یک پست ، حتما نشان دهنده محتوایی که در موردش صحبت می کنید، است.

۴- پژوهش کلمه کلیدی و استفاده کلمه کلیدی موثر. سایت خودتان را با کلمه های کلیدی و عبارت های کلیدی تصور کنید. درباره کلمه های کلیدی و عبارت های کلیدی که شما تصور می کنید مردم از آن ها برای پیدا کردن سایت شما می توانند استفاده کنند ، پژوهش کنید. کلمه های تکی همیشه موثرترین هدف نیستند ، عبارت های چند کلمه ای را امتحان کنید. آن هایی که خاص تر برای محصول یا خدمات شما هستند. آن هایی که می توانید کاربران نهایی را هدف بگیرید. آن کاربرانی که بیشتر دوست دارند درباره شما و محصولات و خدمات شما بدانند. از کلمه های کلیدی و عبارت های کلیدی که برای سایت شما موثر شناسایی شده اند استفاده کنید. در هر صفحه ۲ تا ۳ کلمه کلیدی که شناسایی کرده اید را قرار دهید و از کلمه های کلیدی در همه المان های مهم صفحه استفاده کنید. این المان ها عبارتند از:

عنوان

توضیحات متا

کلمه کلیدی متا

المان های سربرگ

<H1>

<H2>

<H2>

متن

تگ Alt

تگ عنوان

لینک ها

۵- کیفیت لینک های ورودی. داشتن لینک های ورودی به وب سایت شما می تواند یک رای باشد به خوب بودن شما. اما در بین لینک ها نیز خوب و بد وجود دارد.لینک های خوب لینک هایی هستند که از سایت هایی که موتورهای جستجو آن ها را ارزشمند می دانند است . همچنین لینک های خوبی از سایت هایی می آیند که با محتوای سایت شما مرتبط هستند. ولی لینک های بد لینک هایی هستند که توسط موتورهای جستجو مسدود شده اند. و از نظر محتوا با سایت شما مرتبط نیستند.

چرا از تکنیک های سئو کلاه سفید استفاده کنیم؟

خوب این تکنیک ها هدفشان تاثیر گذاری روی بازدیدکننده انسانی است. البته توجه موتور جستجو را به خود جلب می کنند. اما وقتی خواننده به صفحه شما بیاید و بماند و در سایت شما جابجا شود ، گوگل شما را ارزشمند می شمارد. می فهمد شما موتور جستجو را گول نزده اید. محتوای شما ارزشمند بوده و فقط کلمه های کلیدی و … نگذاشته اید تا در لیست نتایج جستجو قرار بگیرید. این یک کار ارزشمند و ماندگار است. تولید محتوای ارزشمند و استفاده درست از کلمه کلیدی در المان های مهم کار نویسنده ای است که در زمینه خاصی دارای سواد است. در آینده بیشتر و بهتر می نویسد. تجربه دارد. پس هدف تکنیک های کلاه سفید جذب دلهای کاربران و تاثیر روی عقل آن هاست. در قسمت چرا از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده نکنیم ، می گویم هدف آن چیست؟

(Black Hat) سئو کلاه سیاه چیست؟ چرا سمتش نرویم؟

 

۱- محتوای مخفی

پر استفاده ترین تکنیک سئو کلاه سیاه در لیست ما محتوای مخفی است. محتوای پنهان با لباس های مختلفی در سایت دیده می شود. اما اصل اساسی این است که در کدهای سایت ، محتوایی پر از کلمات کلیدی وجود خواهد داشت . این محتوا برای کاربر نهایی سایت قابل مشاهده نیستند.

یکی از روش های انجام این کار تگ کامنت است. تگ نظرات چیزی شبیه این است:

<!– Comment Tag –>

هدف حقیقی تگ کامنت برای برنامه نویسان ، افزودن یادآوری های سودمند به همراه کد است که کارش توضیح آن قطعه از کد خواهد بود. اینجا یک مثال از تگ کامنت که درست استفاده شده است را می بینید:

<!– Start of the Main Content –>

تگ بالا به برنامه نویس طراح وب می گوید که از این جا به بعد محتوای پست نمایش داده می شود و آیدی ها و کلاس های به کار رفته در متن یک پست ظاهر می شوند.

یک نمونه از تگ کامنت که به صورت اشتباه استفاده می شود ، تا رتبه اش در موتور جستجو بالا برود این است:

<!—Search engine optimisation, SEO, professional search engine optimisation company, spamming search engines –->

تگ بالا با هدف تاثیر گذاری روی موتورجستجو قرار داده شده است.

روش مشهور دیگر در محتوای پنهان استفاده از تگ <noscript> است. تگ <noscript> باید برای اطلاع به کاربر استفاده شود. تا به کاربر بگوید مرورگر شما از زبان اسکرپیتی استفاده شده پشتیبانی نمی کند. یا آن ها این عملکرد را غیرفعال و خاموش کرده اند.

یک مثال از تگ <noscript> که به صورت درست استفاده شده :

&ltscript type=”text/javascript”>

<!– document.write(“Hello World!”) //–>

</script><br />

<noscript>Your browser does not support JavaScript!</noscript>

آخرین خط زمانی به کاربر نمایش داده میشود که بخواهد اعلام کند مرورگر شما از جاوااسکریپت پشتیبانی نمی کند. اما عده ای کلمه های کلیدی و محتوای سمی در این جایگاه قرار می دهند.

حالا یک نمونه نادرست از تگ <noscript>، که به عنوان یکی از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده می شود. که یک صفحه فرعی را پیشنهاد می دهد ، آن هم با هدف خدمات بهینه سازی سایت.

<noscript>

 تصور کرده اید خدمات سئو چه خارق العاده است پس خودتان را به صفحه اول گوگل برسانید اگر می خواهید سئو انجام دهید و در صفحه اول گوگل دیده شوید با ما برای خدمات سئو تماس بگیرید ما شما را به صفحه اول گوگل می بریم

</noscript>

متن بالا پر شده از کلمه سئو ، گوگل ، صفحه اول و این ها چیزی هستند که کاربران نمی بینند.

تگ های HTML دیگری نیز وجود دارند که مورد سوءاستفاده قرار می گیرند. مثل تگ <noframes> و ورودی مخفی در فرم ها .

همچنین می توان محتوا را از کاربرانسانی مخفی کرد. با استفاده از CSS متن را بیش از حد کوچک می کنند ، رنگ متن را با رنگ پس زمینه یکی می کنند تا پنهان شود.

همه این تکنیک ها بوسیله موتورهای جستجو خنثی می شوند. وای به روزی که این تکنیک ها توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند . آن وقت موتور جستجو سایت شما را تنبیه و جریمه می کند. بدتر از این هم هست ، ممکن است سایت شما را مسدود کنند. دیگر نگاهی هم به سایت شما نیاندازند و در لیست خود نمایش ندهند.

۲- پرکردن متا از کلمه کلیدی

دو تگ متا برای آگاهی دادن به موتورهای جستجو درباره محتوای صفحه وجود دارد. آن ها بین تگ <head> یک صفحه قرار می گیرند. وای به زمانی که به صورت نادرست و اشتباه استفاده شوند . چون در گوش موتور جستجو زنگی به صدا در می آید که این سایت از تکنیک های اسپم استفاده کرده تا رتبه اش را بالا ببرد.

توضیحات متا

توضیحات متا حتما باید محتواوی صفحه را توضیح دهد. آن هم صادقانه و کوتاه و خلاصه ، در حد ۱ یا دو جمله و شاید هم ۳ جمله.

یک مثال از توضیحات متا که درست استفاده شده است:

<meta name=”description” content=فروشگاه وردپرس آفتاب ، انواع محصولات وردپرس شامل قالب و افزونه های اصلی را با کمترین قیمت و سریعترین به روزرسانی ارائه می نماید. اگر شما به استفاده از WordPress و پوسته و پلاگین اصل وردپرس علاقه دارید و آموزش سئو و بازاریابی می خواهید به آفتاب بیایید.”/>

یک مثال از توضیحات متا که اشتباه استفاده شده تا یک فروشگاه  به نام دیپی را ارتقا دهد:

<meta name=”description” content=”سایت فروشگاه دیپی بهترین سایت فروشگاه دیپی است، فروشگاه ما بهتر از هر فروشگاه دیگر است ، بزرگترین فروشگاه، بهترین فروشگاه، از فروشگاه ما بازدید نمایید” />

۳- کلمه های کلیدی متا

کلمه های کلیدی باید یک لیست کوتاهی از کلماتی که خبر از تمرکز اصلی صفحه می دهند باشد. در گذشته کلمه های کلیدی متا مورد سوء استفاده قرار گرفته اند.

یک نمونه از کلمه ها یکلیدی متا که به روش درست استفاده شده اند:

<meta name=”Keywords” content=”بازاریابی اینترنتی، بازاریابی دیجیتال، بازاریابی جستجو،بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی ایمیلی، سئو” />

یک نمونه از تگ کلمه های کلیدی متا که نادرست و اشتباه برای ارتقای یک رستوران به نام هیمپی استفاده شده است:

<meta name=”Keywords” content=”رستوران،رستوارن ارزان،رایگان،سریع،غذا،بخورید،خوردن،ناهار،شام،وعده غذایی،پیتزا،فلافل،چیپس،مرغ،جوجه،کیک،پودینگ،دسر،رستوران بزرگ،رستوران کوچک،رستوران شیک،رستوران عالی،رستوران ویژ]،نوشیدنی،رایگان،حمل سریع،دلیوری رایگان،ساندویچ” />

۴- دروازه یا درگاه صفحات

دروازه یا درگاه صفحات ، صفحاتی هستند که برای موتورهای جستجو طراحی شده اند ، نه برای کاربر انسانی و نهایی. آن ها معمولا صفحات قلابی هستند که با محتوا پر شده اند. برای یک یا دو کلمه کلیدی بهینه سازی شده اند که ان هم به یک صفحه هدف دیگر یا صفحه فرود لینک شده است. کاربر انسانی و نهایی هیچگاه این صفحات را نمی بیند زیرا آن ها به صورت خودکار به صفحه هدف انتقال و ریدایرکت داده می شوند.

نرم افزارهای سئو اغلب استفاده از صفحه درگاه را تبلیغ می کنند اما آن ها نمی دانند درباره چه چیز حرف می زنند. اسپایدرهای موتور جستجو به صورت مداوم این صفحات را شناسایی می کنند و آن ها را نادیده می گیند و بدتر اینکه سایت شما را به عنوان یک اسپم و سایت هرز پرچم گذاری می کنند و همگی شما را مسدود می کنند.

۵- مزرعه لینک

در دنیای واقعی اگر در نزدیکی یک همسایه بد بسازید ، خانه شما از اطرافش تاثیر می گیرد. چنین چیزی در دنیای مجازی نیز حقیقت دارد. مزارع لینک یا رایگان برای همه (free for all = FFA)  هدفی به جز لیست کردن لینک های وب سایت های غیرمرتبط ندارند. آن ها هیچ ترافیکی برای شما فراهم نمی کنند و شما خطر مسدود شدن سایت خودتان را می خرید. در مزرعه لینک شرکت نکنید.

چرا از تکنیک های سئو کلاه سیاه استفاده نکنیم؟

خوب شما دوست دارید جریمه شوید؟ یا دوست دارید از ایندکس شدن در صفحه نتایج موتور جستجو کنار گذاشته شوید. رقابت را با اصول درستش یاد بگیرید. فروشنده محصولات واقعی باشید . ترفندهای سئو کلاه سیاه را جدی بگیرید و نزدیکش نشوید. به شرکتی که خدمات سئو بد میفروشد اعتماد نکنید. سابقه خودتان را تیره و سیاه نکنید. موتورهای جستجو اگرچه زبان آدمیزاد نمی فهمند اما از راه های دیگری دارند با هوش می شوند. وقتی دیدند از کلمه های کلیدی سوء استفاده شده ، ارزش و امتیاز آن ها را کم کردند. حالا تکنیک های دیگری به روز شده اند که می خواهد صفحات و سایت های ارزشمند را به کاربران خود معرفی کنند. کدبازی را یاد بگیرید اما برای جذاب کردن سایت خودتان از آن ها استفاده کنید. اجازه دهید مردم خودشان شما را بخوانند و شما خودتان را روز به روز بهتر کنید.

جدول دوره ای فاکتورهای موفقیت سئو

جدول مفاهیم سئو

در عکس بالا می توانید فاکتورهای امتیاز گیری از ۱ تا ۳ ، مثبت و منفی را ببینید. همانطور که در توضیحات بالا درباره سئوی داخلی و سئوی خارجی خواندید ، برخی از این تکنیک ها را باید استفاده کرد. از برخی تکنیک ها با احتیاط باید استفاده کرد. از برخی تکنیک ها نباید استفاده کنید. هیچکدام از تکنیک ها دستیابی به رتبه بالا در موتور جستجو را تضمین نمی کند. اما امتیاز شما را برای رفتن به صفحه اول گوگل افزایش می دهد. امتیازهای منفی ۱ تا ۳ شانس شما را برای رفتن به صفحه اول گوگل کم می کند. این جدول مفهوم سئو را به شما نشان می دهد. از خانه هایی که دارای رنگ مثبت هستند استفاده کنید. کارهایی که در خانه های با امتیاز منفی قرار گرفته اند را انجام ندهید. در سمت راست  و پایین تصویر می توانید امتیازهای مثبت و منفی و رنگ اختصاص یافته آن ها را ببینید.

به آموزش سئو علاقه مندید ؟ یا به بهینه سازی سایت علاقه مند شدید؟ دوست دارید این مطالعه با یک سرانجام خوب تر برای شما به پایان برسد؟

سری به این مقاله بزنید:

سئو SEO و تجربه کاربری UX کجا درسایت شما به هم می رسند؟ هدف چیست!

می خواهید درباره تضمین خدمات بهینه سازی سایت و متخصص بیشتر بدانید؟

آیا تضمین خدمات بهینه سازی سایت واقعی است و متخصص سئو قول می دهد؟

درباره موتورهای جستجو و تعداد جستجوی روزانه چه برنامه ای دارید؟

چند درصد بازدیدکنندگان با دانستن آدرس شما چند درصد از طریق لینک ، چند درصد ازموتور جستجو

 

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، خوشحال می شویم از برنامه های مرتبط با سئو استفاده کنید. برای مشاهده محصولات مرتبط اینجا کلیک کنید.

پیام بگذارید