مقالات

طراحی سایت بدون کدنویسی در سال ۹۷

در سال جدید، طراحی سایت بدون کدنویسی دستخوش تغییرات اندکی خواهد شد. اصول بر سر جایشان هستند. حرفه ای ها مثل موتورهای جستجو عمل می کنند. حرفه ای ها چه بازدیدکننده باشند، چه نویسنده، می دانند! که محتوا پیروز است. طراحی سایت بدون کدنویسی بهترین راه ورود به رقابت آنلاین در سال ۹۷ اگر هنوز به کسانی برخورد می کنید که روی خوش به تکنولوژی نشان نمی دهند، تعجب نکنید، در طراحی سایت بدون کدنویسی هم کسانی هستند که روی خوش به حضور در اینترنت و داشتن یک سایت نشان نمی دهند. آنها هنوز در خواب هستند و به خودشان اگر نگاه کنند می بینند که همه کارهایشان از جمله سرگرمی، سفارش بلیط اتوبوس و قطار و ... و کرایه تاکسی و [...]

مزایای بازاریابی شبکه اجتماعی کمک به درک مدیریت و چیستی بازاریابی رسانه های اجتماعی pdf

مزیت بازاریابی شبکه اجتماعی یا سوشال مارکتینگ در راز مرتبط با علاقه مردم به رسانه های اجتماعی نهفته است. حتما خلاصه این مقاله را در پایان بخوانید. همانطور که در آموزش بازاریابی اینترنتی خوانده اید، روشهای بازاریابی پیشرفت کرده اند. اکنون مردم در شبکه های اجتماعی هستند. شما هم باید فروش محصولاتتان را به شبکه های اجتماعی بیاورید. تبلیغات در شبکه اجتماعی همان بازاریابی است. Social Marketing Advantages مزایای بازاریابی شبکه اجتماعی و سوشال مارکتینگ جذب طرفدار، ترافیک بیشتر و هویت بخشی به نام تجاری به کمک قابلیت مشاهده در موتور جستجو نتیجه اش برندسازی است. جذب طرفدار، ترافیک بیشتر رایگان، لینک سازی، نتیجه اش کاهش هزینه بازاریابی و کاهش هزینه تبلیغات است. جذب طرفدار بازاریابی رسانه های اجتماعی کمک می کند [...]

طراحی سایت بدون کدنویسی

طراحی سایت بدون کدنویسی یکی از شعارهای فروشگاه وردپرس آفتاب است. چرا ما در فروشگاه وردپرس آفتاب، طراحی سایت بدون کدنویسی را به عنوان شعار انتخاب نمودم؟ زیرا هدف فروشگاه آفتاب، ارائه ابزار طراحی سایت برای کاربران تازه کار است. کاربران تازه کاری که نمی خواهند کدنویسی یاد بگیرند. برای کاربران حرفه ای که می خواهند برای مشتریان خود یک ابزار طراحی سریع فراهم کنند. طراحی سایت با وردپرس یعنی شروع کن. سریع شروع کن اما حرفه ای باش. حرفه ای باش اما درگیر جزئیات نشو. جزئیات رو بسپار به ابزارهای طراحی سایت بدون کدنویسی مثل افزونه و قالب. چگونه می توانم با وردپرس طراحی سایت بدون کدنویسی انجام بدهم؟ کافیه یک هاست سفارش بدی. هنگام سفارش هاست لینوکس، یک دامنه هم [...]

آموزش انتخاب بهترین شخصیت در بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر Marketing Influencer در شبکه اجتماعی

با شخصیت تاثیرگذار درباره هدف خودتان از تبلیغات فروش یا جذب فالوئر صحبت کنید. اوبا دانایی از هدف شما، موثرتر عمل می کند. زیرا شما به شخصیت تاثیرگذار کمک می کنید، مسئولیت خودش را تشخیص دهد. با تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذار  Marketing Influencer در شبکه اجتماعی بر خوانندگان تاثیر می گذارید. بازاریابی نفوذگرا، عمل می کند. توصیه من این است که پیش از شروع، این پست را بخوانید: انتخاب بهترین رویکرد برای موفقیت در بازاریابی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۸  . اکنون زمان مناسبی است که یاد بگیرید، چگونه بهترین شخصیت تاثیرگذار را انتخاب کنید. بازاریابی تاثیرگذار، می تواند به رشد فروش محصولات شما کمک کند. اما لازم است این موارد را در نظر بگیرید. موارد موثر در انتخاب شخصیت تاثیرگذار در بازاریابی تاثیرگذار یا [...]

برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و حضور در شبکه های اجتماعی پر طرفدار برنامه ریزی کنید – موبایل ها همه جا هستند

نفوذ در مخاطبان بیشتر می شود. بازاریابی، علم تاثیر روی بازدیدکنندگان اینترنت است. بازاریابی به کمک تبلیغات اینترنتی می آید و راه تاثیر شما و محصولاتتان بر مخاطبان را می گشایند. حضور در شبکه های اجتماعی، نیاز به برنامه ریزی دارد. فروشگاه وردپرس * آفتاب به شما در انتخاب استراتژی بازاریابی کمک می کند. ما را دنبال کنید: اینستاگرام فروشگاه وردپرس آفتاب سلام، من سید احمد غلامی هستم و می خواهم درباره دلیل بازاریابی، تبلیغات و حضور شما در شبکه های اجتماعی پر طرفدار صحبت کنم. تبلیغات در یک شبکه اجتماعی یعنی سه برابر شدن نتیجه و کاهش ۶۰ درصدی هزینه تبلیغات شبکه های اجتماعی برای موبایلها نسخه مخصوص دارند و حتی برخی مثل اینستاگرام، خاص موبایل ها هستند قابل اندازه گیری [...]

انتخاب بهترین رویکرد برای موفقیت در بازاریابی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۸

موفقیت بازاریابی تاثیر گذار: یعنی استفاده از پتانسیل طرفداران یک شخصیت مشهور تاثیرگذار برای بازاریابی محصولات مخصوصا در شبکه اجتماعی تاثیرگذاران یا Influencer: شخصی که در دنیای حقیقی برای مردم شناخته شده است. طرفداران زیادی دارد. در صفحات اجتماعی، حساب کاربری دارد. مخاطبین و دنبال کنندگان زیادی دارد. می توانید از شهرت او، برای معرفی محصول خودتان استفاده کنید. چنین شخصیت محبوب و پرطرفداری، می تواند با حمایت از محصول شماو قرار دادن تبلیغ محصول شما به صورت یک پست در حساب کاربری شبکه اجتماعی خودش، روی مخاطبین، تاثیرگذاری باشد. منصفانه است که بگوییم سال ۲۰۱۷ سال بازاریابی تأثیرگذارها بود. برندها به لطف ازدحام در اطراف تاثیرگذاران توانستند، محصولات خود را به خریداران مشتاق بفروشند. انتظار نداشته باشید که این روند به زودی [...]

عضویت
close-link