مفهوم نرخ CTR ایمیل تبلیغات

نرخ کلیک ایمیل‌ها به تعداد کلیک روی لینک ایمیل‌های دریافت شده به صفحاتی که وارد آن‌ها می‌شود می گویند. نرخ کلیک ایمیل به شکل نهایی درصد نمایش داده می‌شود، و از تقسیم تعداد کلیک‌ها بر تعداد پیغام‌های ارسالی به دست می‌آید.

اکثر بازاریابان ایمیل با استفاده از این معیارهای همراه با بازکردن نرخبا نرخ گزاف گویی و معیارهای دیگر برای درک اثربخشی و موفقیت خود را در کمپین ایمیل. به طور کلی ایده‌آل وجود ندارد کلیک کنید از طریق نرخ. این متریک می‌تواند متفاوت باشد بر اساس نوع ایمیل ارسال شده چگونه اغلب ایمیل‌های فرستاده شده، چگونه از لیست دریافت کنندگان است سگمنتال مربوط به محتوای ایمیل است که برای مخاطبان و بسیاری از عوامل دیگر. حتی زمانی از روز می‌تواند تحت تأثیر قرار کلیک کنید از طریق نرخ. یکشنبه به نظر می‌رسد برای تولید قابل ملاحظه ای بالاتر کلیک کنید از طریق نرخ به طور متوسط در مقایسه با زمانی که به استراحت در هفته.

هر ساله مطالعاتی برای تأثیر بیشتر نرخ کلیک در ایمیل مارکتینک انجام می‌شود.