فیلتر محتوای یتیم orphaned content filter ویژگی جدید در نسخه تجاری Yoast SEO

محتوای یتیم orphaned content

عناوین این صفحه

محتوای یتیم orphaned content ویژگی جدید افزونه Premium Yoast SEO
محتوای یتیم orphaned content چیست؟
چرا محتوای یتیم orphaned content برای سئو SEO اهمیت دارد؟
محتوای یتیم orphaned content چگونه ایجاد می شود؟
چگونه می توانم از بررسی محتوای یتیم orphaned content استفاده کنم؟
آیا شما همیشه باید محتوای یتیم را حل کنید؟
نتیجه گیری: مراقب محتوای یتیم orphaned content باشید!


محتوای یتیم orphaned content ویژگی جدید افزونه Premium Yoast SEO

اگر می خواهید محتوای خود را در رتبه بندی گوگل ثبت کنید. گوگل باید در مورد وجود آن محتوا بداند. به این معنی که شما (یا سایت دیگری) باید به این محتوا لینک سازی کنید. گوگل لینک ها را دنبال می کند و هر پست یا صفحه ای که از طریق این لینک ها در فهرست پیدا کند را ذخیره می کند. بنابراین شما خواهید فهمید که مهم است : مطمئن شوید حتما به تمام محتوای خود لینک سازی کرده اید. این به نظر مسخره و ساده است. اما اگر شما محتوای بسیار زیادی ایجاد می کنید و انتشار می دهید، لینک سازی برای شما اولویت بالایی ندارد. به همین دلیل ما یک ویژگی جدید را به Premium Yoast SEO اضافه کرده ایم که به شما در مورد پست هایی که اصلا لینکی به آن ها نشده هشدار می دهد: ویژگی محتوای یتیم.

محتوای یتیم orphaned content چیست؟
اصطلاح “محتوای یتیم orphaned content” به مقالاتی اشاره دارد که هیچ لینکی از مقالات یا پست های دیگر دریافت نمی کنند. در نتیجه این مساله، پیدا کردن این مقاله ها برای گوگل و کاربران سایت شما سخت است . اگر یک پست جدید ایجاد کنید، در صفحه اصلی شما ظاهر می شود. این کار یک لینک به منبع ایجاد می کند. اگر تعدادی دسته یا برچسب به پست خود اضافه کنید، چندین لینک دیگر نیز خواهید داشت. محتوای یتیم می تواند این نوع لینک ها را داشته باشد اما لینک متنی text link ندارد.


چرا محتوای یتیم orphaned content برای سئو SEO اهمیت دارد؟

برای رتبه بندی در گوگل ، بدیهی است که گوگل باید درباره آن بداند. گوگل و سایر موتورهای جستجو لینک ها را دنبال می کنند . و تمام محتوای صفحات را در فهرست خودشان ذخیره می کنند. محتوای یتیم orphaned content دارای تعداد کمی لینک درونی از صفحات یا پست های لینک شده به آن است. گوگل به این نوع محتوا کمتر اهمیت می دهد. بنابراین، اگر یک مقاله برای شما مهم است، باید این را برای Google (و بازدیدکنندگان خودتان) روشن کنید. به آن مقاله خاص از محتوای (مشابه) دیگر لینک بدهید.


محتوای یتیم orphaned content چگونه ایجاد می شود؟

وقتی شما یک پست وبلاگ جدید بنویسید، آن را منتشر می کنید و سپس آن را فراموش می کنید، احتمالا در پست ها و صفحات جدید خود به آن لینکی نخواهید داشت. آیا این چیز بدی است؟ خوب، این بستگی به کیفیت پست وبلاگ دارد. اگر مهم است که گوگل و مخاطبان شما ، پست شما را پیدا کنند قطعا یک چیز بد است . در این مورد: مطمئن شوید که گوگل و مخاطب شما می توانند پست وبلاگ یتیم را پیدا کنند. از مقالات دیگریی که ترافیکی زیادی در موتورهای جستجو ایجاد می کنند به آن لینک بدهید، تا به Google و مخاطبان خود کمک کنید ، به پست وبلاگ شما دسترسی پیدا کنند.


چگونه می توانم از بررسی محتوای یتیم orphaned content استفاده کنم؟

شما می توانید فیلتر محتوای یتیم orphaned content را در صفحه نوشته ها در پیشخوان وردپرس پیدا کنید. اگر شما Yoast Premium SEO را نصب کرده اید، گزارش پست شما به صورت زیر خواهد بود:

بررسی محتوای یتیم orphaned content در وردپرس یوئاست سئوبا کلیک بر روی فیلتر محتوای یتیم orphaned content، همه پست های بدون لینک متنی نمایش داده می شود. با مشاهده محتوای یتیم و حرکت در صفحه متوجه می شویم که چقدر محتوای یتیم داریم. فقط افزودن لینک به این مقاله ها از پست های جدید وبلاگمان کافی نیست. بلکه باید برای مقاله هایی که برای استراتژی سئوی ما مهم هستند ، مطمئن شویم که به پست هایی که ترافیک بالایی تولید می کنند لینک دهیم. این به گوگل و مخاطبان ما کمک می کند تا این پست های مهم را پیدا کنند.

اگر سایت شما دارای محتوای یتیم orphaned content باشد، شما در داشبورد سئوی خود یک اعلان دریافت خواهید کرد.


آیا شما همیشه باید محتوای یتیم را حل کنید؟

برای بعضی از مقالات مهم نیست که وضعیت محتوای یتیم orphaned content را حل کنیم. برخی از پست های وبلاگ تنها برای مدت کوتاهی مهم هستند. مثلا در فروشگاه آفتاب ، درباره فروش پاییزی ما چندین پست نوشتیم ، زیرا این یک رویداد بزرگ است. اعلان چنین رویدادی باعث می شود که یک پست وبلاگ بزرگی بسازیم. اما چنین پست وبلاگی احتمالا در سال آینده ارزش کمتری دارد. برای چنین پستی مهم نیست که یتیم باقی بماند. در واقع، شاید شما باید این صفحات (البته با روش درست!) را با هم حذف کنید . این باعث می شود که سایت شما کمی تمیز شود.


نتیجه گیری: مراقب محتوای یتیم orphaned content باشید!

همانطور که نشان داده شد، اگر شما پست های زیادی را نوشتید، به راحتی به صورت ناخودآگاه محتوای یتیم ایجاد کرده اید. از هم اکنون می توانید از ویژگی محتوای یتیم Yoast Premium SEO برای بالا آوردن این چیزها شوید. شما به سادگی می توانید ببینید که کدام پست ها و صفحات یتیم هستند . و لینک ها را به محتوای مهم اضافه کنید، تا هم گوگل Google و کاربران شما بتوانند آن را پیدا کنند!

با دوستانتان
اشتراک بگذارید:

Share on facebook
فیس بوک
Share on twitter
توئیت کنید
Share on pinterest
پینترست
Share on linkedin
لینکدین
Share on whatsapp
واتسپ کنید
Share on telegram
تلگرام کنید
Share on email
ایمیل کنید
Share on pocket
Pocket
Share on weixin
WeChat
Share on skype
اسکایپ کنید

۲ دیدگاه دربارهٔ «فیلتر محتوای یتیم orphaned content filter ویژگی جدید در نسخه تجاری Yoast SEO»

  1. سلام ممنون از متن فقط میخواستم بدونم شما قسمت تماس با ما یا در باره ما را زیر مجموع صفحه اصلی کردید یعنی صفحه اصلی را مادر دسته کردید؟ اگه این کارا نکنیم مشکلی نداره ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات اینترنتی در وب سایت پر ترافیک وردپرسی
محل تبلیغات شما اینجاست
محل تبلیغات شما اینجاست

آفتاب در شبکه های اجتماعی

پستهای پرطرفدار

از به روزرسانی ها با خبر بمانید

در خبرنامه هفتگی فروشگاه آفتاب آی تی عضو شوید

هیچ اسپمی دریافت نمیکنید. فقط اخبار وردپرس و محصولات فروشگاه و آموزشها

روی خط بمانید

پستهای مرتبط