راه اندازی سایت با در نظر گرفتن سئو : بهینه سازی محتوا

///راه اندازی سایت با در نظر گرفتن سئو : بهینه سازی محتوا

راه اندازی سایت با در نظر گرفتن سئو : بهینه سازی محتوا

اگر شما یک وب سایت را از ابتدا خودتان ایجاد کنید ، باید چند مورد مربوط به سئو را به حساب بیاورید. این فوق العاده مهم است که این کار درست از ابتدا انجام دهید . زیرا از تعداد زیادی دردسرها در آینده جلوگیری می کند. چیزهایی مثل بهینه سازی سرعت و استفاده درست از تگ های سربرگ به بهبود وب سایت شما هم برای بازدیدکنندگان و هم گوگل کمک می کند. اکنون من مطمئن هستم شما پایه های تکنیکی که در اولین قسمت این مقاله ارائه می دهم را متوجه می شوید. فقط مراقب باشید که شما چه کاری انجام  میدهید . تمرکز خود را افزایش دهید و شما بهترین خواهید بود. بزرگترین چالش زمانی شروع می شود که شما شروع به افزودن محتوا یا تولید محتوا در وب سایت خودتان می کنید.

در این مقاله تعدادی از گام هایی که هرکس در شروع یک وب سایت جدید هنگام بهینه سازی محتوا باید رعایت کند را می گوییم.

تولید محتوا در سایت

پرکردن سایت از محتوا را شروع کنید . شما می توانید تمام بخش فنی سایت خودتان را بهینه سازی کرده باشید اما هنوز هم در صفحه دو یا سه به بعد گوگل گم شده اید. سئو یک ترفند نیست. این چیزی نیست که طراح وب سایت شما بتواند برایتان آن را انجام دهید. این چیزی است که شما می توانید درمورد آن راهنمایی شوید، برای مثال در آموزش سئو ما یا در افزونه سئو  Yoast نسخه تجاری به صورت عملی. اما اول و مهمتر ازهمه ، سئو : بهینه سازی به شدت پرزحمتی است. یک فرایند مداوم و چیزی که شما به عنوان مالک یک وب سایت باید یک استراتژی برای آن بسازید. اگر شما یک وب سایت راه اندازی کنید  ، باید برای نوشتن محتوای ارزشمند درباره موضوع یا هدف وب سایتتان آماده باشید. و این فرایند با کمی پژوهش شروع می شود.

پژوهش کلمه کلیدی

صحبت از تجربه ، من اغلب دیده ام تولیدکنندگان محصول ، یک محصول را از دیدگاه خودشان توصیف می کنند. اجازه بدهید برای شما یک مثال بزنم: افزونه سئو Yoast نسخه تجاری یک ویژگی لینک سازی درونی دارد، که پست های وب سایت شما را برای یافتن بهترین مطابقت با محتوای پستی که در حال نوشتنش هستید را آنالیز می کنند. شما می توانید آن لینک را از سایدبار وردپرس کپی کنید و در محتوای خودتان جاگذاری نمایید تا ساختار سایت شما بهینه سازی شود. چقدر عالی به نظر می رسد؟ خوب ، این ممکن است برای کاربر خیلی عالی به نظر نرسد. آن ها احتمالا تعجب می کنند که چه چیزی با این ویژگی به دست می آورند. از دید یک توسعه دهنده ، توضیحات ، ویژگی را مطابقت می دهند. اما برای کاربر توضیحات باید اینگونه باشد:

ابزار لینک سازی درونی ما به شما اجاره می دهد لینک های ارزشمند به همه صفحات در وبسایتتان بسازید، تا این صفحات به کسب رتبه در گوگل کمک کند.

و این ممکن است کمی فنی باشد. در پژوهش کلمه کلیدی شما باید روی ابتدا روی مشتری متمرکز شوید: چگونه مردم محصولات شما را صدا می زنند؟ کلمه کلیدی درست را پیدا کنید و نوشتن را شروع کنید.

تنظیم منو و ساختار سایت

کاربران شما به ساختار نیاز دارند تا به وسیله آن در سایت شما جابجا شوند تا از یک صفحه به صفحه دیگری کلیک کنند. و گوگل از ساختار سایت شما استفاده میکند تا تعیین کند که چه محتووایی مهم است و چه محتوایی کمتر اهمیت دارد.

ساختار خوب سایت کمک می کند مهمترین صفحات برای کاربران برجسته شوند. این صفحات در منو ، زیر منو ، یا منو فوتر شما قرار می گیرند. از داده جمع آوری شده توسط آنالیزگر گوگل برا یپیدا کردن صفحاتی که خوانندگان شما بیشتر دوست دارند استفاده کنید و این صفحات را در منوی خودتان قرار دهید.

یک صفحه برای هر موضوع

پزوهش کلمه کلیدی انجام شد ، ساختار سایت تنظیم شد ، اکنون ما می توانیم نوشتن را شروع کنیم. و ما یک صفحه برای هر موضوع ایجاد خواهیم کرد.نیاز به برگه های بیشتری برای توضیح در مورد یک موضوع دارید؟ پس این کار را انجام دهید اما از یک کلمه کلیدی دنباله دار طولانی برای هر صفحه جدید استفاده کنید. یعنی از عبارت های کلیدی به جای کلمه کلیدی استفاده کنید. عبارت های کلیدی مجموع چند کلمه هستند که محتویات نوشته های یک موضوع دربردارنده آن هستند. مثلا سئو یک کلمه کلیدی است و نکته های فنی سئو یک عبارت کلیدی دنباله دار طولانی است .

با ساتفاده از یک کلمه کلیدی متمرکز برای هر صفحه شما خودتان را مجبور به ایجاد یک سلسله مراتب برای مجموعه کلمه های کلیدی خودتان می نمایید . چیزی که شما در هنگام پژوهش کلمه کلیدی خود انجام داده اید.

یک گام کوچک به عقب برای پژوهش کلمه کلیدی

اکنون من میبینم شما در حال فکر کردن در مورد این کلمه کلیدی متمرکز هستید و در افزونه ما در حال پردازش نوشته خودتان هستید. احتمالا دارید چگالی کلمات کلیدی را بررسی می کنید و شگفت زده شده اید که با مترادف ها چه کار کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید ایناست که Google Trends را بررسی کنید. اجازه دهید بگویم ما می خواهیم برای “ایجاد  سایت” بهینه سازی انجام دهیم (به عنوان مثال) . یک مترادف “طراحی سایت” است. گوگل ترندز به ما می گوید کلمه کلیدی باید “طراحی سایت” باشد ، گراف را ببینید:

گراف گوگل ترندز

 

اما ما از شروع سایت خودمان خیلی استفاده می کنیم و می خواهیم این عبارت در پست ما نیز به خوبی قرار گیرد. در افزونه سئو Yoast نسخه تجاری ، من می توانم به سادگی یک کلمه کلیدی دومی قرار دهم. چگالی کلی کلمه کلیدی باید دراین مورد درست باشد ( سربرگ هردو کلمه کلیدی بررسی شود) . همانطور که می دانیم گوگل آن ها را به عنوان یک کلمه کلیدی در نظر می گیرد. اگر من یک جستجو برای شروع سایت ، انجام بدهم  عبارت کلیدی طراحی سایت به صورت برجسته و پیشنهادی نشان داده می شود. راه اندازی سایت سایت نیز یک مترادف معتبر است.

تگ های عنوان

با استفاده از کلمه کلیدی یک عنوان عالی برای صفحه تان به آسانی بسازید. گوگل هنوز هم این عنوان را بالا ارزش گذاری می کند ، پس برای بهبود آن تلاش کنید. ما معمولا از عنوان برای هدینگ مقاله اصلی یا H1 همانطور که در قسمت اول این مقاله اشاره شد استفاده می کنیم.علاوه بر این ، آن را به عنوان مهمترین بخش تگ <title> حقیقی استفاه می کنیم ، تگی که عنوان شما را در صفحه نتایج جستجوی گوگل تعریف می کند. این تگ نه فقط زمانی که مردم پست شما را در فیس بوک یا توئیتر اشتراک گذاری می کنند قابل مشاهده است ، بلکه زمانی که مردم سایت شما را بوکمارک می کنند نیز قابل مشاهده است.

بهینه سازی محتوای شما

خوب اگر شما از وردپرس استفاده می کنید ، خیلی آسانتر است که این کار را خودتان به صورت عملی انجام دهید. چگونه ؟ افزونه سئو نسخه تجاری yoast را نصب کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.آنالیزگر سئو یوئاست به شما می گوید چگونه می توانید نوشته خود را بهبود دهید.

آنالیزگر یوئاست سئو سئوی محتوا در طراحی سایت

درباره توضیحات متا چه کنیم؟

احساس کردم نیاز است که حداقل اشاره ای به توضیحات متا در اینجا بنمایم. پیشتر افزونه های سئو ، برنامه ها یا هرچیزی ، به توضیحات متا به عنوان یک کار بایدی اشاره می کنند. اگر شما می توانید یک دعوت نامه بهینه شده و خوب برای وب سایتتان بنویسید ، شما باید قطعا یک توضیحات متا به صفحهات محصول خودتان بیافزایید. معمولا محتوای نارمتبط زیادی در صفحه محصول مثل ابعاد ، اطلاعات سازنده ، شرایط سرویس و … وجود دارد، که همیشه این خطر هست که گوگل خودش یک توضیحات متا برای آن صفحه محصول ایجاد کند که اطلاعات درستی ارائه نمی کند. بنابراین خودتان باید این کار را انجام دهید.

در صفحات و پست ها به صورت منظم  گوگل احتمالا یک قسمت از محتوای مربوطه ، از جمله کلمه کلیدی استفاده شده در کوئری جستجو را استفاده می کند. هنوز هم من پیشنهاد می کنم یک توضیحات متا به همه صفحات مهم خودتان بیافزایید. فیس بوک از یک توضیحات متا به خوبی استفاده خواهد کرد. و معمولا هنگامی که یک صفحه در سایت خودتان تنظیم می کنید ، افزودن توضیحات متا کار زیادی نیست، درست است؟

طراحی سایت را شروع کنید

بنابراین ، با این بخش دوم درباره بهینه سازی محتوا یا سئو محتوا ما بسیاری از پایه های مروبط به سئو را که شما باید هنگام طراحی سایت در نظر بگیرید آموزش دادیم. من مطمئنم که شما می توانید  دید بیشتر ، ابزار بیشتر یا هر گونه کمک دیگر به مردمی که می خواهند سایت جدیدی طراحی کنند ، ارائه نمایید. لطفا برای نظر دادن در این پست راحت باشید ، خوانندگان ما و من از شما قدردانی خواهیم نمود!

اکنون طراحی سایت را شروع کنید

برای خواندن قسمت اول مقاله : طراحی سایت با در نظر گرفتن سئو : نکته های فنی سئو اینجا کلیک کنید.

آبان ۲ام, ۱۳۹۶|دسته بندی ها: آموزش, سئو|برچسب ها: , |بدون نظر

پیام بگذارید