خوانندگانتان برای شما بازاریابی محتوایی انجام دهند: محصول رایگان و مطالعه محتوا با تعیین شرط

///خوانندگانتان برای شما بازاریابی محتوایی انجام دهند: محصول رایگان و مطالعه محتوا با تعیین شرط

خوانندگانتان برای شما بازاریابی محتوایی انجام دهند: محصول رایگان و مطالعه محتوا با تعیین شرط

خوانندگان شما بازاریابی محتوا انجام می دهند ، کافی است از آن ها بخواهید!

سلام ، من سید احمد غلامی هستم. اگر با بازاریابی محتوا برای رشد کسب و کار آشنا باشید. می دانید این نوع بازاریابی سه خصوصیت دارد: رایگان است ، موثر است ، به سادگی قابل پیاده سازی است.

تمام یا قسمتی از 2 نوع محتوای خود را محدود یا قفل کنید.

می توانید محتوای آموزشی یا محصول خود را به گوش موتور جستجو برسانید. اما از دید خوانندگان و کاربران غیرعضو مخفی نمایید. بازدیدکنندگان سایت شما هرگز مطلبی را هرچقدر مفید بدانند ، اشتراک گزاری نمی کنند. روی دکمه اشتراک گزاری در شبکه اجتماعی کلیک نمی کنند.

برای کلیک روی دکمه شبکه اجتماعی به خوانندگان دلیل بدهید.

خوانندگان وقتی محتوای آموزشی یا محصول شما را پسندیدند. یعنی می خواهند آن محتوای آموزشی را بخوانند. یا آن محصول شما را داشته باشند. از آن ها بخواهید برای مطالعه بقیه محتوای آموزشی یا دریافت محصول ، ابتدا این محتوا را در شبکه اجتماعی اشتراک گزاری نمایند.

خوانندگان شما با انتشار و لایک پست شما بازاریابی محتوا انجام می دهند.

بازدیدکنندگان سایت شما ، با پسندیدن (لایک) یا اشتراک گذاری محتوای شما دلیلی برای این کار دارند. آن ها به این دلیل ، پست شما را اشتراک گزاری نموده اند که از آن ها واقعا خواسته اید. و آن ها محتوای شما را دوست داشته اند. حالا هم دوستانشان و هم موتورهای جستجو می دانند محتوای شما سودمند است.

اشتراک گزاری بیشتر محتوای شما ، همان بازاریابی محتوا است اما به دست بازدیدکنندگانتان.

کاربران محتوای شما را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری می کنند. دیگران می فهمند. موتورهای جستجو درک می کنند. ترافیک سایت شما بالا می رود. مشتریان بالقوه شما افزایش می یابند. نوبت به استفاده از ابزار تبدیل بازدیدکننده به مشتری است.

بازاریابی محتوا توسط خوانندگان در شبکه اجتماعی موجب افزایش فروش می شود.

پس از کارکردن بازاریابی محتوا حتما  آماده باشید. وقتی محتوایی دارید که خوانندگان برای مطالعه و دریافت آن ، اقدام به اشتراک گزاری می نمایند ، یعنی دیگران نیز به سایت شما خواهند آمد.

فرش قرمز پهن کنید ، پرچم بر سر مسیرهای سایت خودتان نصب کنید.

بازاریابی محتوا مدرن است .مثل کاسبانی که منتظر می نشینند تا مشتری به سراغشان بیاید نباشید. فهرست سایت خود را بررسی کنید. همه چیز موجود است: خانه ، درباره ما ، تماس با ما ، فروشگاه ، موضوعات محتوا مثل آموزش و … . صفحه تماس با ما کار می کند؟ لینک به فروشگاه درست کار می کند؟

پس از حضور بازدید کنندگان در سایت خودتان ، از آن ها دعوت به عمل آورید.

بازدیدکننده به سایت شما آمده. او هم پستی که دوستش اشتراک گزاری کرده را می خواند و می رود. اما این آن چیزی نیست که شما دنبالش هستید. پنجره پاپ آپ قرار دهید. با قرار دادن پنجره پاپ آپ ، از نوع بدون مزاحمت ، از کاربرانتان تشکر کنید . و آن ها را به محصول یا خدماتی که مرتبط با صفحه ای که می ببیند است دعوت نمایید.

یادتان نرود ، خبرنامه جلوی چشم و دم دست بازدیدکنندگان باشد.

ممکن است ، بازدیدکنندگان سایت شما ذوق زده شوند . یادشان برود پستی که از شبکه اجتماعی آن را دنبال نموده بودند را نخوانند. به گشت و گذار در سایت و محصولات شما و محتوای آموزشی شما بپردازند. بسیار خوب ، برای آنکه یک رابطه دوستانه با آن ها داشته باشید ، از ایشان بخواهید در خبرنامه عضو شوند.

بازاریابی محتوا چیست ؟ چگونه بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

هیچ گاه دست از بازاریابی محتوا برندارید. راه خود را ادامه دهید. استقامت خود را حفظ کنید. یادگیری یادتان نرود.

مهر ۱۷ام, ۱۳۹۶|دسته بندی ها: آموزش, بازاریابی اینترنتی|برچسب ها: , |بدون نظر

پیام بگذارید