آموزش انتخاب بهترین شخصیت در بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر Marketing Influencer در شبکه اجتماعی

////آموزش انتخاب بهترین شخصیت در بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر Marketing Influencer در شبکه اجتماعی

آموزش انتخاب بهترین شخصیت در بازاریابی تاثیرگذار یا اینفلوئنسر Marketing Influencer در شبکه اجتماعی

با شخصیت تاثیرگذار درباره هدف خودتان از تبلیغات فروش یا جذب فالوئر صحبت کنید. اوبا دانایی از هدف شما، موثرتر عمل می کند. زیرا شما به شخصیت تاثیرگذار کمک می کنید، مسئولیت خودش را تشخیص دهد. با تبلیغات و بازاریابی تاثیرگذار  Marketing Influencer در شبکه اجتماعی بر خوانندگان تاثیر می گذارید. بازاریابی نفوذگرا، عمل می کند.

توصیه من این است که پیش از شروع، این پست را بخوانید: انتخاب بهترین رویکرد برای موفقیت در بازاریابی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۸  .

اکنون زمان مناسبی است که یاد بگیرید، چگونه بهترین شخصیت تاثیرگذار را انتخاب کنید. بازاریابی تاثیرگذار، می تواند به رشد فروش محصولات شما کمک کند. اما لازم است این موارد را در نظر بگیرید.

موارد موثر در انتخاب شخصیت تاثیرگذار در بازاریابی تاثیرگذار یا بازاریابی نفوذگرا

۱-شخصیتی را انتخاب کنید که محصول شما را دوست دارد

ممکن است، شما شخصیت خاصی را دوست داشته باشید. آیا او هم محصول شما را دوست دارد؟ میل به استفاده از محصول شما دارد؟ می تواند با محصول شما ارتباط برقرار کند؟

اگر شخصیت تاثیرگذار و نفوذگر شما از محصول شما استفاده کرده باشدو احتمالا از آن راضی باشد، شما نصف راه را رفته اید.

اما اگر شخصیت تاثیرگذار شما از محصول مشابه استفاده کرده باشد، باید متقاعدش کنید که محصول شما به خوبی آن باشد.

یا اگر ناراضی باشد، چگونه می خواهید او را به تبلیغ چنین محصولی تشویق کنید؟ مزیت و تفاوت محصول شما با محصول مشابه چیست؟ تبلیغات شما روی لبه تیغ قرار دارد.

شما به چیزی بیشتر از یک تبلیغ نیاز دارید! شما به باور بازدیدکنندگان نیاز دارید. این باور را باید در رضایت آن شخصیت مشهور ببینند.

۲-دنبال کنندگان و فالوئرهای شخصیت تاثیرگذار را ارزیابی کنید

برخی از صفحات، طرفداران و دنبال کنندگان غیرواقعی دارند. همانطور که شما به دنبال شخصیت تاثیرگذار می گردید، آنها نیز این را می دانند. تعداد بیشتر فالوئر به معنی هزینه بیشتر برای تبلیغات است. اما این کار را با در نظر گرفتن توصیه من انجام دهید.

من سید احمد غلامی، به شما توصیه میکنم پیش از انتخاب حساب کاربری تاثیرگذار در بازاریابی نفوذگرا این موارد را چک کنید:

زمان اولین پست کاربر را بررسی کنید. تعداد پسندهای او را یادداشت کنید.

زمان یک پست در میانه عمر این حساب را بررسی کنید. تعداد پسندها و تماشا را یادداشت کنید.

زمان آخرین پست را بررسی کید. تعداد پست ها و تماشا را یادداشت کنید.

به دنبال بیشترین لایک عکس و تماشای ویدیو در روزهای اخیر، یک هفته قبل تر و یک ماه پیش بگردید.

اکنون می توانید نتیجه بگیرید. بیشترین لایک و پسند چند عدد بوده است؟ بیشترین تماشای ویدیو چند بار بوده است؟

خوب شما می توانید نتیجه ای که ممکن است پس از انتشار تبلیغ و پرداخت هزینه دریافت می کنید را پیش بینی کنید:

حداکثر لایک و پسند یک عکس : حداکثر بازدیدکننده ای است که پست شما را می بینند.

حداکثر تماشای یک ویدیو : حداکثر بازخورد واقعی و کاربر واقعی است .

در این بررسی ویدیوها ارزش بیشتری دارند. چون امکان گول زدن در تماشای ویدیو، نزدیک به صفر است.

بازخورد تبلیغات دیگران را بررسی کنید.

حداکثر تماشای یک ویدیو : حداکثر بازخورد واقعی و کاربر واقعی استبرای دریافت مقاله های آموزشی بعدی Marketing Influencer در خبرنامه فروشگاه وردپرس آفتاب عضو شوید:

۳-برای شخصیت تاثیرگذار یک سناریوی کارمندی بنویسید

شخصیت تاثیرگذار یا همان حساب کاربری انتخاب شده، در چه بازه زمانی چه تعدادی فروش یا بازخورد باید ایجاد نماید؟

با شخصیت تاثیرگذار درباره هدف خودتان از فروش یا جذب فالوئر صحبت کنید. او وقتی درباره هدف شما بداند، موثرتر عمل می کند. در واقع شما به شخصیت تاثیرگذار کمک می کنید، مسئولیت خودش را تشخیص دهد. به او درباره سنجش و ارزیابی در یک دوره زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه اطلاعات دهید.

۴-برای حضور کاربران در صفحه اجتماعی خودتان و صفحه فرود سایت خودتان آماده باشید

تصور کنید، با خوش بینانه ترین پیش بینی که در شماره دو گفتم، روبرو شوید.

آیا پست های صفحه شما و سایت فرود شما آماده هستند. در صفحه خودتان درباره حمایت آن شخصیت تاثیرگذار اطلاع رسانی کرده اید؟ لوگوی به کاربرده شده، محصول معرفی شده در صفحه کاربری شخصیت تاثیرگذار با صفحه شما یکسان هستند؟

پیام بگذارید

عضویت
close-link