چگونه در اینستاگرام بیشتر بفروشیم؟ افزایش فروش در سایت و فروشگاه و کسب و کار اینترنتی

/, بازاریابی اینترنتی, تبدیل به مشتری, تجربه کاربری, کسب و کار اینترنتی/چگونه در اینستاگرام بیشتر بفروشیم؟ افزایش فروش در سایت و فروشگاه و کسب و کار اینترنتی

چگونه در اینستاگرام بیشتر بفروشیم؟ افزایش فروش در سایت و فروشگاه و کسب و کار اینترنتی

تکنیک هایی برای بیشتر کردن فروش در اینستاگرام که موجب افزایش فروش کسب و کار اینترنتی شما میشود

پیدا کردن محتوای خودتان را برای دیگران آسانتر کنید

خرید در اینستاگرام با جستجو آغاز میشود.هیچکس نمیتواند از شما بخرد، اگر کسی نداند که شما اصلا وجود دارید!
در اینجا چند راهنمایی برای اینکه برند و محصولات خودتان را در جلو چشم خریداران احتمالی قرار دهید، میگویم. تا بتوانید فروش محصولات خودتان را افزایش دهید یا ترافیک سایت شما افزایش یابد. اینستاگرام روز به روز ابزارهایی ارائه میکند که موجب افزایش فروش کسب و کار اینترنتی میشود.

فروش در اینستاگرام، به صورت آزمایشی در آمریکا فعال شده است. به زودی این امکان برای سایر کشورها نیز راه اندازی میگردد.

استفاده از هشتگ

هشتگ ها یکی از رایج ترین روش های جستجو برای محتوا در اینستاگرام هستند. مطالعات نشان می دهد، پست هایی با حداقل یک هشتگ باعث افزایش مشارکت بیشتر از آنهایی که بدون آن هستند، میشود. در حقیقت، با استفاده از هشتگ های مناسب میتوانید نام تجاری خودتان را به مخاطبان مربوط نشان دهید.

بنابراین، از کجا بدانید کدام هشتگ ها برای استفاده مناسب هستند؟

بررسی کنید که رقیبان شما از کدام هشتگها استفاده می کنند. شاید شما هشتگهای جدید برای اضافه کردن به مجموعه خود پیدا کنید. یا ممکن است تصمیم بگیرید برای مخاطب یکسان، رقابت نکنید، در این صورت شما میتوانید هشتگهای دیگری را جستجو کنید.
از هشتگ هایی استفاده کنید که افراد با نفوذ در کسب و کار و صنف شما از آن استفاده می کنند. این افراد در حال حاضر با مخاطبان هدف خود به خوبی ارتباط برقرار کرده اند، پس چرا از بهترین ها یاد نمی گیرید؟
هشتگهای مرتبط را در نظر بگیرید. هشتگ هایی که شما قبلا با استفاده از آنها در پست هایتان موفق شده اید را بررسی کنید. آیا هشتگ معمولی که در پستهای آینده بتوان از آن استفاده کرد، پیدا میکنید؟
برای هدایت ترافیک به پست اینستاگرامی خودتان کلیک کنید: استفاده از هشتگ مناسب در اینستاگرام

برای مشاهده محتوای محدود شده، در خبرنامه عضو شوید. محتوای زیر دارای این عناوین است:

با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل نام و ایمیل و ثبت عضویت، محتوای محدود شده را مشاهده کنید.

استفاده از برچسب مکان برای افزایش ترافیک اینستاگرام در داستان Story

آموزش افزودن هشتگ به عنوان استیکر در داستان اینستاگرام

آموزش افزودن هشتگ به عنوان متن در داستان اینستاگرام (Story)

با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل نام و ایمیل و ثبت عضویت، محتوای محدود شده را مشاهده کنید.

فروش بیشتر یعنی یک تجربه خرید لذت بخش

خرید در اینستاگرام هنوز نیاز به این دارد که کاربر برنامه Instagram را برای تکمیل خرید، ترک نماید. رفتن از یک رابط کاربری به یکی دیگر می تواند گیج کننده باشد. هنگامی که تجربه کاربر روان و قابل درک باشد، احتمال فروش بیشتر، افزایش می یابد.
شما می توانید این کار را با مطابقت حساب اینستاگرام خود با ظاهر و حس صفحه فرود خودتان انجام دهید. مثال، اگر حساب کاربری اینستاگرام شما با صفحه فرود شما مطابقت نداشته باشد، با چنین خطری روبرو هستید که خریدار تصور کند به صفحه اشتباه آمده است.

تصور کنید نام صفحه اینستاگرام و لوگو شما با آنچه در صفحه فرود وجود دارد متفاوت است. این یعنی ناسازگاری صفحه اینستاگرام شما با صفحه فرود که کاربران را به آنجا دعوت نموده اید.

اگر کاربران از اینستاگرام، وارد صفحه ای شوند که لوگو و برند تجاری شما را ببینند، مطمئن میشوند که درست آمده اند. این یعنی بالا بردن احتمال خرید و افزایش فروش در کسب و کار اینترنتی شما که رونق و کسب درآمد بالاتر برای شما به ارمغان می آورد.

پستهای محصولات خودتان در اینستاگرام را، در داستان های خود تبلیغ کنید

نمایش پشت صحنه محصولات شما میتواند جو هیجان انگیزی درباره آن ایجاد نماید.
از داستان اینستاگرام خود برای فیلم سازی خلاقانه پشت صحنه محصول خودتان استفاده کنید. یا نشان دهید که محصول شما چگونه کار می کند. شما حتی می توانید یک پرسش و پاسخ از بینندگان برای ارسال سوالات آنها درخواست نمایید. در پایان ویدیوی خود، مطمئن شوید “درخواست به انجام کاری” یا CTA اضافه شده است. و این درخواست میتواند، تشویق به خرید محصول موردنظر، یا دنبال کردن و چیزهای دیگری که میخواهید باشد.

افزایش فروش در اینستاگرام، با افزایش درخواست به اقدام کاری ارتباط مستقیم دارد. وقتی بتوانید کاربری را قانع کنید که خواسته شما را انجام دهید، توانسته اید با او ارتباط برقرار کنید. یعنی شما تاثیر گذار هستید.

تمرکز بر کیفیت جذب دنبال کننده و مشتری برای افزایش ترافیک پست اینستاگرامی شما

الگوریتم اینستاگرام، به پستهایی که لایک و پسند و نظرات بیشتری جذب میکند علاقه دارد. وزن نظرات بسیار بیشتر از لایکها و پسندهاست. برای آنکه نظرات از کاربر تلاش بیشتری میخواهد.
برای آنکه پست اینستاگرامی شما تا آنجا که ممکن است توسط دنبال کنندگانتان بیشتر دیده شود، از توضیح های قانع کننده ای استفاده کنید که خوانندگان را به برقراری ارتباط با پست شما بکشاند.

سوالات برجسته ای برای دنبال کنندگان خودتان مطرح کنید، از آنها بخواهید تا افکار یا تجربیات خودشان را به اشتراک بگذارند. یا درخواست کنید که یک دوست را تگ گذاری کنند یا اصطلاحا به او اشاره mention نمایند.

همچنین میتوانید یک مسابقه یا جایزه برای کسانی که دوستانشان را تگ نمایند برگزار نمایید.

هر کاری که موجب میشود، کاربر پست شما را بپسندد یا نظر بدهد، برای شما یک امتیاز نزد اینستاگرام در نظر گرفته میشود. پس از جملات درخواستی استفاده کنید. به فکر جمله های جدید و ایده آل باشید. بگذارید افزایش ترافیک پست اینستاگرامی شما به افزایش فروش کسب و کار اینترنتی شما کمک نماید.

۸۰۰ میلیون کاربر فعال اینستاگرام، در حال حاضر از این پلتفرم برای کشف برندهای تجاری و محصولات جدید آنها استفاده می کنند – به زودی کاربران میتوانند محصولاتشان را در اینستاگرام بخرند.

افزایش فروش کسب و کار اینترنتی شما، راه حل ساده ای دارد. استفاده از فرصت و ابزار رایگان اینستاگرام، علاوه بر این میتواند موجب افزایش ترافیک سایت شما شود.

پیام بگذارید