آنالیز بازاریابی محتوا برای پیشرفت حرفه ای کسب و کار اینترنتی

آنالیز بازاریابی محتوا برای پیشرفت حرفه ای کسب و کار اینترنتی

عناوین این صفحه

آنالیز بازاریابی محتوا برای پیشرفت حرفه ای کسب و کار اینترنتی ، کار ساده ای است.

سلام ، من سید احمد غلامی هستم. می خواهم به شما یاد بدهم چگونه بازاریابی محتوا در سایت خودتان را آنالیز و تحلی کنید. تا به یک پیشرفت حرفه ای در کسب و کار اینترنتی دست پیدا کنید.

بازدیدکنندگان شما از کجا به سایت شما می آیند؟

باید بدانید ، چه منبعی بازدیدکننده به سایت شما می آورد. وقتی بازاریابی محتوا موثر باشد ، لازم است منبع ارجاع و انتقال بازدیدکنندگان به سایت خودتان را بشناسید. تا روی آن سرمایه گذاری نمایید. اگر هم محصول یا صفحه ای از سایت خودتان را تبلیغ کرده باشید ، می توانید بفهمید این انتقال ها از چه سایتی هستند.

بدانید بازدیدکنندگان از کجا می آیند ، تا بازاریابی محتوا را بر آن متمرکز نمایید!

وقتی بفهمید آن ها از کجا می آیند ، می توانید استراتژی بازاریابی محتوا را بهتر بچینید.

تصور کنید بیشتر بازدیدکنندگان شما از موتور جستجو می آیند. یعنی با استفاده از بازاریابی محتوا و سئو توانسته اید نظر موتورهای جستجو را به خود جلب کنید.

تصور کنید از یک شبکه اجتماعی مشخص به سایت شما می آیند . یعنی بازاریابی محتوا توسط خوانندگان و سیستم تعیین شرط خوب کار کرده است. در آینده برای تبلیغات و گسترش سیستم خواندن به شرط اشتراک گزاری، روی آن شبکه اجتماعی تمرکز کنید.

بازاریابی محتوا روی بازدیدکنندگان با چه دستگاهی موثر است؟

کاربرانتان بیشتر با کامپیوتر و لپ تاپ محتوا را می خوانند؟ یا با دستگاه های موبایل و تبلت؟ سایت شما برای کاربران با صفحه نمایشگر کوچک موبایل و تبلت بهینه است؟ حتما سایت خود را در نمایشگرهای کوچک تست کنید. آیا فرم خبرنامه و پاپ آپ به درستی نمایش داده می شود؟ پاپ آپ ها مزاحم نباشند. گزینه چت ، مزاحم مطالعه محتوا نباشد. در آینده برنامه خود را برپایه درصد بازدیدکنندگان موبایل و تبلت بچینید. در صورتی که سایت شما واکنشگرا نیست همین حالا قالب آن را تغییر دهید.

کدام لینک بیشترین کلیک را داشته است؟

یکی از کارهایی که در بازاریابی محتوا انجام می شود ، لینک سازی است. هنگام نوشتن محتوا ، هر کدام را به محتوای مربوط لینک می نمایید. تصور کنید مشتریان شما ، به یکی از سه نوع محتوای ارائه شده در بازاریابی محتوا بیشتر علاقه دارند. یا در نوع محتوای آموزشی ، یک زیر دسته خاص را بیشتر خوانده اند. یا شاید درباره یک محصول و محصولات مرتبط ، در سایت شما جابجا شده اند. اینطوری بهتر می توانید محتوای آموزشی خود را انتخاب کنید . و بهتر می توانید نوع محصول رایگان خود را پیدا کنید.

روزها و ساعات پربازدید سایت شما کدام هستند؟

کاربران ، چه روزهایی و چه ساعاتی بیشتر از همه به سایت شما می آیند. یش از این ساعت و پیش از این روز محتوای جدید و کافی در سایت منتشر کنید.

کدام محتوا ، بیشترین تاثیر را داشته است؟

زمانی محتوا بیشترین تاثیر را دارد ، که زمان بیشتری از کاربر بگیرد. کاربران بیشتری آن را بخوانند. چه عناصری در این محتوا موجب بیشترین تاثیر شده اند؟ تیتر مناسب ، عکس و گرافیک مناسب؟ نوع محتوا : فیلم ، صدا ، اینفوگرافیک. کدام محتوا نظرات بیشتری داشته یعنی کاربران بیشتر سوال پرسیده اند؟ دنبال کنندگان بیشتری جذب کرده است؟ نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری در کجا بالاست؟ زمان تاثیر کدام محتوا بر ترافیک یا فروش کمتر است؟

هیچ گاه دست از بازاریابی محتوا برندارید. راه خود را ادامه دهید. استقامت خود را حفظ کنید. یادگیری یادتان نرود.

برای آشنایی با آنالیزگر گوگل Google Analytics و آشنایی با تحلیل رفتار کاربران روی لینک زیر کلیک کنید:

آنالیز و تحلیل رفتار کاربران با استفاده از آنالیزگر گوگل : Google Analytics

بازاریابی محتوا چیست ؟ چگونه بازاریابی محتوا انجام دهیم؟

با دوستانتان
اشتراک بگذارید:

Share on facebook
فیس بوک
Share on twitter
توئیت کنید
Share on pinterest
پینترست
Share on linkedin
لینکدین
Share on whatsapp
واتسپ کنید
Share on telegram
تلگرام کنید
Share on email
ایمیل کنید
Share on pocket
Pocket
Share on weixin
WeChat
Share on skype
اسکایپ کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات اینترنتی در وب سایت پر ترافیک وردپرسی
محل تبلیغات شما اینجاست
محل تبلیغات شما اینجاست

آفتاب در شبکه های اجتماعی

پستهای پرطرفدار

از به روزرسانی ها با خبر بمانید

در خبرنامه هفتگی فروشگاه آفتاب آی تی عضو شوید

هیچ اسپمی دریافت نمیکنید. فقط اخبار وردپرس و محصولات فروشگاه و آموزشها

روی خط بمانید

پستهای مرتبط